Léto 2020 - orientační termíny pro vyřízení objednávek (včetně zaslání korektur): Jednopoložkové objednávky cca 8 - 10 dní | Vícepoložkové objednávky cca 14 dní

Jak nakupovat

Na SchoPě nakupujete bez registrace.

Zboží bez úprav

Vložte zboží do košíku. Můžete pokračovat v nákupu, nebo přejít do košíku a dokončit objednávku krok za krokem.
Po objednávce vám přijde automatický email - rekapitulace objednávky. Tento email není potvrzením, že jsem objednávku přijala.
Objednávku si projdu a potvrdím vám ji v řádu hodin, nejpozději následující pracovní den.
Pokud jste zvolili platbu předem, pokyny k platbě zasílám společně s potvrzením přijetí objednávky.

Zboží s úpravou na přání zákazníka

Vložte zboží do košíku. Můžete pokračovat v nákupu, nebo přejít do košíku a pokračovat krok za krokem k dokončení objednávky.
Texty můžete vepsat ve 3. kroku objednávky (INFORMACE) do pole Zadat poznámku pro prodejce (pod fakturační adresou).
Je třeba zatrhout checkbox a objeví se pole pro vepsání textů nebo poznámky k objednávce.
V případě, že zapomenete, nebo chcete raději použít email, je možné texty napsat v odpovědi na automatické potvrzení objednávky, které vám přijde na Váš email bezprostředně po stisknutí tlačítka Odeslat objednávku. Tento email není potvrzením, že jsem objednávku přijala. 
Objednávku si projdu a potvrdím Vám ji v řádu hodin, nejpozději následující pracovní den a sdělím Vám, kdy můžete očekávat korekturu - náhledy objednaného zboží.
Následně, v termínu, který jsem uvedla, odesílám korekturu. Tu je potřeba schválit.
Pokud jste zvolili platbu předem, úhradu provedete až po finálním schválení korektury - náhledů.

Úprava textů je u většiny pozvánek/oznámení v ceně (za předpokladu, že dodržíte minimální množství pro objednávku - to je uvedeno v popisu u zboží a většinou je to 15 kusů).
Pokud se nějaká cena za úpravu přičítá, je to u konkrétního zboží napsáno.

 

Termíny korektur a odeslání zboží

 postup2