Termíny korektur a odeslání zboží

Všechno zboží (mimo to, u kterého je uvedeno skladem) vyrábím, až na základě objednávky.

PODZIM 2021

Orientačně to s termíny celkového zpracování objednávek zboží s úpravou textů
(od objednání po odeslání) vypadá takto:

  • zpracování jednopoložkové objednávky trvá cca 7 dnů
  • zpracování vícepoložkové objednávky trvá cca 14 dnů

Vzhledem k termínům zpracování (a potom ještě doručení) objednávejte prosím zboží na akce minimálně 3 týdny před samotnou akcí. Bude-li termín kratší, objednávku nebudu moci přijmout.


Přesné termíny odeslání (případně zpracování) zboží níže
(pokud není u konkrétního zboží uvedeno jinak):

Zboží skladem:

Odesílám do 5 pracovních dnů po potvrzení přijetí objednávky,
respektive u plateb předem do 5 pracovních dnů po úhradě

(snažím se odesílat do 2, 3 dnů po objednávce, resp. úhradě, výše jsou nejdelší možné termíny, když se toho sejde hodně)

Zboží s výrobou na objednávku

jednopoložkové objednávky - do 5 pracovních dnů po potvrzení přijetí objednávky,
respektive u plateb předem do 5 pracovních dnů po úhradě

vícepoložkové objednávky - do 10 pracovních dnů po potvrzení přijetí objednávky,
respektive u plateb předem do 10 pracovních dnů po úhradě

Zboží s úpravou na přání zákazníka

jednopoložkové objednávky - do 5 pracovních dnů po po dni schválení korektury,
respektive u plateb předem do 5 pracovních dnů po úhradě

vícepoložkové objednávky - do 10 pracovních dnů po po dni schválení korektury,
respektive u plateb předem do 10 pracovních dnů po úhradě
elektronické pohlednice - do 2 pracovních dnů po úhradě  - týká se platby předem i případné úhrady dobírkou (pokud je epohlednice zakoupena společně s tisky a vše hrazeno dobírkou)

Korektury

zasílám do 4. pracovního dne po dni obdržení objednávky, konkrétněji sdělím při potvrzení objednávky,
u jednopoložkových objednávek (včetně epohlednic) většinou do 2. pracovního dne po dni obdržení objednávky

V případě objednávky zboží s nestandardní úpravou na přání platí individuální termíny, které si domluvíme se zákazníkem v emailové komunikaci.

Všechny termíny se počítají od následujícího pracovního dne.
Den objednávky a den schválení korektury je počítán jako nultý den.
K těmto termínům je třeba ještě připočíst cca 2 dny na doručení zásilky.

Osobní odběr není možný. Zboží odesílám dopravci, zde více info k dopravě a platbě.